Sabtu, 21 April 2012

Hidup Itu Life.

Wahhhh..akhirnya ilham muncul & ini entry yg 1 aku buat dlm thn 2012. Its about Hidup itu life..entah la dlm hidup ni bnyak mcm life, setiap yg hidup akn memilih life mereka sendiri tanpa dipengaruhi org lain & ada juga hidup mereka akn dipengaruhi oleh org lain. Salah pilih akn merana sepanjang hidup.

Life yang akn dijalani sepenjang hayat akan lebih bermakna jika dilalui dgn gembira tanpa ada sebarang masalah tapi adakah hidup tanpa masalah??..tiada siapa dapat lari dari masalah setiap yg hidup akan miliki masalah masing2 & hanya diri sendiri saja akn mampu menyelesaikan masalah itu wlau dgn apa cara sekalipun. Itu lah pilihan hidup.

Hidup berkaitan dgn makhluk yg bernyawa..klu yg x bernyawa tu maknanya mati bkn hidup. Itu semua org tau la kan..apa la ertinya hidup dlm kehidupan harian kita jika tanpa melakukan  apa2..
Ehhhhh!!..entah apa yg aku merapu ni?? aku pun x faham apa yg aku tulis..klu rajin baca pandai2 la faham..sebenarnya aku pun x faham..hahahaha..saja aku nk update blog aku yg berjuta tahun x di ziarahi..sekian!. J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan