Sabtu, 12 November 2011

normal 3 Stages Of A Mans Life =D



SINGLE + MARRIED + DIVORCED...mana 1 pilihan kamo semua??...bagi aku better "single but not available"..wah dh mcm barang pulak...hahahaa.
SINGLE = mcm2 blh buat xde sapa2 blh larang even family...semua terletak pda diri sendiri nk lorong yg cerah @ lorong gelap..dosa sendiri..klu org dh tegur tu kira org tu xjoin dosa yg dibuat...dunia semata2 mmg akn sesat..jd fikir2kn la bila nk jd bebas msa single...stkt tu sja ulasan aku..dh mcm pengulas sukan..hahaha...aku rsa korang nk tau lbh lanjut bila tengok gambar mcm syok..fikir sendiri la klu nk noty2...hihihi
MARRIED = kawin????....aku blm lgi sampai ke fasa itu..tp akan kawin...entah bila la bru dtg seru...bila tengok gambar si betina memekik kt si jantan...kena QUEEN QONTROL la jawab nya...kesian~..mana la wanita yg di jadikn dari tulang rusuk ku..muncul la kamo~..[ wah siap baca jampi lgi tu ]..hahahaha..tp bila tengok pasangan kawin ada yg best ada yg xbest...tp mcm hebat tengok bekeluarga...jeles tu mmg ada...tgu la entah bpa taun ke depan..my friend pasti akn dijemput okay~.. hadian jgn kecik..aku nk besar2..demand..hahaha:)
DIVORCED = cerai???...klu dh kawin bru dpt status janda @ duda...tp yg bercinta pun sebok nk said "i divorced u in talak 3!!..hahaha konon dh jd hak milik blh ckp mcm tu..wah klu jd duda hot mmg best..hahahaa...tp aku sentiasa berdoa akn bertemu dgn MRS RIGHT..supaya bahagia hingga ke syurga..aku nk kawin sekali dlm seumur hidup ku di dunia yg sementara ini..
apa2 pun apa yg berlaku dlm hidup ini tempuhilh dgn hati yg terbuka & tenang..itu semua ujian dr ALLAH S.W.T..semoga kita semua dijauhkan dari segala kesulitan..aamin~. =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan